fbpx Skip to main content

26 maart 2024

Klantendag 2024

De klantendag was een groot succes en we willen graag alle deelnemers bedanken voor hun aanwezigheid en betrokkenheid. Tijdens deze dag hebben we veel vragen ontvangen en we willen de antwoorden graag met jullie delen.

Feedback

Q&A

Tijdens de presentaties konden alle deelnemers hun vragen stellen via sli.do. Er werden veel interessante vragen gesteld en bij deze beantwoorden de vragen stuk voor stuk. Als je deze Q&A-sessie wilt bekijken, kun je het document downloaden via de knop hieronder.

Download feedback

Herbeleef klantendag 2024

Kon je helaas niet aanwezig zijn tijdens onze klantendag? Geen zorgen, want je kunt nog steeds de presentaties bekijken! De slides van de verschillende sessies zijn beschikbaar. Zo kun je alsnog de waardevolle informatie en inzichten verkrijgen die op deze dag werden gedeeld. Wil je graag de live-demo’s bekijken? Vraag ze aan via onderstaande knop.

Toekomstvisie

Het KPD ecosysteem,
van vandaag en morgen.

Presentatie toekomstvisie

Tendering (calculatie)

Nieuwe functionaliteiten in vNext, de presentatie van Calcula en de AI case van Dillen.

Presentatie calculatieDemo calculatie

People (dagrapporten)

De nieuwe interface van dagrapporten.
Vraag achter de demo.

Presentatie peopleDemo people

Project

Diverse updates van WIC, digitaliseer leverbonnen met Conneqtr in KPD en ontdek de nieuwe tool: ‘My Day App’.

Presentatie projectDemo project

Finance

Updates rond finance waaronder de rol van Peppol en efficiënte factuurgoedkeuring voor externe partijen.

Presentatie financeDemo finance

Mobiele logistiek (Logistics) 

Een update over de logistieke flow, vertrekkende uit het aanmaken van een artikel.

Presentatie mobiele logistiekDemo mobiele logistiek

Nieuw

My Day App

Tijdens het topic ‘Project’ presenteerde Nathalie de gloednieuwe tool: de My Day App. Deze app vormt een revolutionaire schakel tussen bouwplaatsen en kantoren. Voorheen was communicatie binnen de bouwsector versplinterd: planning gebeurde via SMS, uren werden geregistreerd met verschillende tools, en meldingen van ziekte, verlof en bouwproblemen kwamen via diverse kanalen binnen. Dankzij de intuïtieve interface kunnen zowel arbeiders, werfleiders als HR-medewerkers nu snel aan de slag. Deze tool sluit naadloos aan bij de toekomstvisie van het KPD-ecosysteem.

Meer info

Meet

Partners

Een compleet ecosysteem.

Verlies geen tijd aan het zoeken van informatie. Alle
werkinstrumenten heb je in handbereik, in één platform.

Bekijk onze integraties

Meer weten?

Maak kennis met onze module tijdens een demo.
We tonen het je graag!

Vraag jouw demo aan
COOKIE POLICY

Wat zijn cookies?
Tijdens het surfen naar websites worden cookies in de vorm van tekstbestandjes op de harde schijf van het toestel van de bezoeker geplaatst. Bij een volgend bezoek aan dezelfde website kunnen deze gegevens opnieuw opgevraagd worden.

Waarom worden cookies gebruikt?
Cookies zijn nodig om gebruik te kunnen maken van bepaalde technologieën. Ze dienen onder andere om specifieke gebruikersvoorkeuren te bewaren. Deze cookies zorgen voor een groter gebruiksgemak. Gebruikers binnen bepaalde delen van de Europese unie moeten expliciet hun goedkeuring geven voor het plaatsen en uitlezen van cookies. Deze privacy & cookie policy geeft informatie over de gebruikte cookies en hun doel.

Welke soorten cookies zijn er?
Er bestaan verschillende soorten cookies. Er kan een onderscheid gemaakt worden in functionaliteit, oorsprong en bewaartermijn van deze cookies. Cookies kunnen opgedeeld worden in drie belangrijke categorieën cookies, namelijk de functionele en niet-functionele cookies en de aanvullende cookies.

Cookies aanvaarden/weigeren
Bij een eerste bezoek aan onze website wordt gevraagd om de cookies al dan niet te accepteren.
De goedkeuring of weigering kan ingesteld worden per categorie van cookies, namelijk de functionele, niet-functionele en aanvullende cookies. Er worden geen cookies geplaatst alvorens een toestemming van de bezoeker is verkregen. Het niet aanvaarden van cookies kan mogelijk tot gevolg hebben dat de website of delen ervan niet naar behoren functioneren. Een bezoeker kan ten alle tijden zijn voorkeuren aanpassen via de link die daartoe voorzien is.