fbpx Skip to main content

Add-ons voor ambitieuze bouwbedrijven

Minimaliseer papier
Maximaliseer efficiëntie

Geef je team een boost in efficiëntie en productiviteit door de workflow aan te passen aan jouw behoeften. Deze krachtige add-ons vergemakkelijken de administratie op de werf én op kantoor.

Ontdek onze oplossingenKPD in 60 seconden

Voor elke tak van de bouwsector.

Bouw met vertrouwen.

Bekijk de webinars.

Van Timesheet App & de My Day App

Nieuwsgierig naar de My Day App?

Bekijk het webinar

Hoe bundel je alle communicatie tussen werf en kantoor? Ontdek de My Day App en centraliseer planning, urenregistratie en meldingen in één intuïtieve tool. Bekijk de short demo in de video of vraag het volledige webinar aan via het contactformulier.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*

My Day App

Communicatie tussen werf
en kantoor gecentraliseerd.

Ontdek de My Day App voor een ongekende verbinding tussen werven en kantoor. Voorheen was communicatie in de bouwsector versnipperd: planning via SMS, urenregistratie via verschillende tools, meldingen van ziekte, verlof en werfproblemen via diverse kanalen. De intuïtieve interface zorgt ervoor dat zowel arbeider, werfleiding als HR snel aan de slag kunnen.

› Raadplegen van de dagplanning voor de arbeider, incl. gedetailleerde informatie zoals de locatie van de werf en wie is de werfleiding
› Uurregistratie
› Communiceren van werfproblemen
› Communiceren over ziekte, verlof en weerverlet
› Inplannen van jobs voor arbeiders met bijbehorende notificaties

Vraag meer infoGratis demo

Nieuwsgierig naar de Timesheet App?

Bekijk het webinar

Grip op tijdregistratie, zonder gedoe? Ontdek de Timesheet App en stroomlijn werktijden, materieelregistratie en loonsvoorbereiding in één tool. Bekijk de short demo in de video of vraag het volledige webinar aan via het contactformulier.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*

Timesheet App

Ben je het manueel invoeren
van uren ook beu?

Het beheren van tijdregistratie en het bijhouden van uren kan een uitdaging zijn. Met de Timesheet App vereenvoudig je dit proces. De mobiele tijdsregistratie stroomlijnt niet alleen het beheer van werktijden, maar biedt ook inzicht in dagelijkse activiteiten. Met handige functies zoals ureninvoer, registratie materieel, een geavanceerde loonsverwerking en CheckIn@Work kun je de flow verbeteren en de resources optimaal benutten.

› Flexibele uurinvoer op een project
› Configureerbare goedkeurflow
› Vergelijk met track & trace ingave
› Registreer werknemers én materieel
› Vereenvoudigde loonsvoorbereiding

Vraag meer infoGratis demo

Logtistics App

24/7 een accuraat zicht op jouw stockvoorraad

Het beheren van logistieke processen kan complex en onoverzichtelijk zijn. Logistics App biedt een geïntegreerde oplossing om interne logistieke taken te stroomlijnen. Van voorraadbeheer en leveranciersbeheer tot scanning en ordertracking, onze tool helpt bij het optimaliseren van supply chain-processen. Vereenvoudig jouw logistiek en verminder operationele kosten.

› Integratie met scanners
› Real-time voorraad- en inventarisbeheer
› Efficiënte orderverwerking
› Alle productinformatie bij de hand
› Digital twin van de magazijnier

Vraag meer infoGratis demo

Requirements App

Een efficiënte bevoorrading op de werf

Zorg ervoor dat je steeds het juiste materieel en materiaal op de werf hebt door de Requirements App. Laat de bevoorrading vlot verlopen door gerichte interne bestellingen per werf. Een handig dashboard maakt het mogelijk om gestructureerd te navigeren doorheen de artikellijsten. Zowel bestellingen als retours zijn makkelijk te beheren en op te volgen.

› Handige catalogus met foto’s
› Overzicht van wat op je werf staat
› Snel bestellen bij eigen magazijn/depot
› Gemakkelijk retourneren

Vraag meer infoGratis demo

Shipments App

Werk gestructureerd een behoeftebon af

Wanneer een bestelling wordt geplaatst, in de vorm van een behoeftebon via de Requirements App, stelt de Shipments App ons in staat om deze bestellingen efficiënt te verwerken. In Shipments worden de bestellingen één voor één voorbereid en gereedgemaakt voor transport.

Zodra de bestellingen klaar zijn voor verzending, wordt het transportproces in gang gezet. De bestellingen worden verzonden naar hun bestemming, en de overbrenging vindt plaats zoals gepland.

Een van de handige functies van de Shipments is dat je in één oogopslag alle bestellingslijnen kunt zien die moeten worden afgehandeld. Dit overzicht zorgt ervoor dat het volledige proces van orderpicking gestroomlijnd en georganiseerd verloopt, waardoor je de controle behoudt over de logistieke operaties en een efficiënte afhandeling van de bestellingen kunt garanderen.

› Focus op operationeel gebruik (magazijniers)
› Het proces van orderpicking op maat
› Onderdeel van Logistics App
› Compatibel met verschillende devices waaronder de handscanner

Vraag meer infoGratis demo

Factuurgoedkeuring

Geavanceerde factuurgoedkeuring,
waar je maar wil

Bespaar tijd met onze mobiele factuurgoedkeuringsfunctie. Bekijk goed te keuren én goedgekeurde facturen, voeg commentaren toe en beheer inhoudingen.

› Geautomatiseerd goedkeuringsproces
› Inhoudingen en vrijgaves
› Geïntegreerd met KPD Finance
› Bekijk de goedkeuringsflow
› Gehele of gedeeltelijke goedkeuring

Vraag meer infoGratis demo

Geloof ons niet zomaar.

Customer cases.

Joyce Dickens
DCA

Feature: Timesheets App

Bart Raats
Dethier

Module: Tendering

Peter D’Aubioul
Sodemat Eiffage

Feature: Logistics App

Eén ecosysteem

Jouw favoriete tools verbonden

Digitale betalingen uitvoeren met Isabel Connect, machines huren via Bullswapp of digitaal leveringsbonnen registreren met Conneqtr. KPD integreert met de tools die je al gebruikt en waar je van houdt.

IntegratiesGratis demo

Doorgedreven training met onze consultants

Klaar voor vandaag
& morgen

Wil je het ecosysteem van KPD op de meest efficiënte gebruiken? Onze consultants staan klaar voor je.

De KPD consultant richt zich op de taken waarmee je elke dag te maken krijgt en geeft je het hele plaatje, van de eerste stap tot het uiteindelijke resultaat.

Wij bieden je enkel de meest efficiënte workflows door de doorgedreven kennis van de bouwsector te combineren met onze krachtige software.

IntegratiesGratis demo
Webinar_Preconstruction

Neem een duik in een nieuwe manier van werken.

We denken dat je het leuk gaat vinden.

Neem contact op

Uitgebreide klantondersteuning

Neem contact op met een KPD-expert via help.kpd.be, e-mail of telefoon.

Technische Dienst

Het IT-proces wordt volledig geoptimaliseerd zodat je met een gerust hart kunt focussen op wat echt telt. Onze technische staf is gespecialiseerd in hardware – en cloudoplossingen voor bouwprofessionals en aanverwante bedrijven.

Advies

Verlies geen enkel detail uit het oog dankzij onze consultants. Op basis van analyses stellen zij de meest geschikte modules en tools voor.

Altijd up-to-date

Blijf steeds up-to-date door onze toegankelijke e-books, webinars en release notes.

Klaar om te versnellen?

Blijf up-to-date via onze nieuwsbrief.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
COOKIE POLICY

Wat zijn cookies?
Tijdens het surfen naar websites worden cookies in de vorm van tekstbestandjes op de harde schijf van het toestel van de bezoeker geplaatst. Bij een volgend bezoek aan dezelfde website kunnen deze gegevens opnieuw opgevraagd worden.

Waarom worden cookies gebruikt?
Cookies zijn nodig om gebruik te kunnen maken van bepaalde technologieën. Ze dienen onder andere om specifieke gebruikersvoorkeuren te bewaren. Deze cookies zorgen voor een groter gebruiksgemak. Gebruikers binnen bepaalde delen van de Europese unie moeten expliciet hun goedkeuring geven voor het plaatsen en uitlezen van cookies. Deze privacy & cookie policy geeft informatie over de gebruikte cookies en hun doel.

Welke soorten cookies zijn er?
Er bestaan verschillende soorten cookies. Er kan een onderscheid gemaakt worden in functionaliteit, oorsprong en bewaartermijn van deze cookies. Cookies kunnen opgedeeld worden in drie belangrijke categorieën cookies, namelijk de functionele en niet-functionele cookies en de aanvullende cookies.

Cookies aanvaarden/weigeren
Bij een eerste bezoek aan onze website wordt gevraagd om de cookies al dan niet te accepteren.
De goedkeuring of weigering kan ingesteld worden per categorie van cookies, namelijk de functionele, niet-functionele en aanvullende cookies. Er worden geen cookies geplaatst alvorens een toestemming van de bezoeker is verkregen. Het niet aanvaarden van cookies kan mogelijk tot gevolg hebben dat de website of delen ervan niet naar behoren functioneren. Een bezoeker kan ten alle tijden zijn voorkeuren aanpassen via de link die daartoe voorzien is.