Minimaliseer papier
Maximaliseer efficiëntie
Geef je team een boost in efficiëntie en productiviteit door de workflow aan te passen aan jouw behoeften. Deze krachtige add-ons vergemakkelijken de administratie op de werf én op kantoor.
Voor elke tak van de bouwsector.
Bouw met vertrouwen.
Veel meer dan een ERP-programma
Ontdek de meest functionele add-ons.
> Logistics App: Beheer je magazijn volledig digitaal.
> Requirements App: Bestel eenvoudig vanop de werf.
> Shipments App: Werk een behoeftebon gestructureerd af.
> Factuurgoedkeuring: Verwerk inkomende facturen in een swipe.
Geweldige functionaliteiten binnen handbereik
Timesheet App
Ben je het manueel invoeren
van uren ook beu?
Het beheren van tijdregistratie en het bijhouden van uren kan een uitdaging zijn. Met de Timesheet App vereenvoudig je dit proces. De mobiele tijdsregistratie stroomlijnt niet alleen het beheer van werktijden, maar biedt ook inzicht in dagelijkse activiteiten. Met handige functies zoals ureninvoer, registratie materieel, een geavanceerde loonsverwerking en CheckIn@Work kun je de flow verbeteren en de resources optimaal benutten.
› Flexibele uurinvoer op een project
› Configureerbare goedkeurflow
› Vergelijk met track & trace ingave
› Registreer werknemers én materieel
› Vereenvoudigde loonsvoorbereiding
Logtistics App
24/7 een accuraat zicht op jouw stockvoorraad
Het beheren van logistieke processen kan complex en onoverzichtelijk zijn. Logistics App biedt een geïntegreerde oplossing om interne logistieke taken te stroomlijnen. Van voorraadbeheer en leveranciersbeheer tot scanning en ordertracking, onze tool helpt bij het optimaliseren van supply chain-processen. Vereenvoudig jouw logistiek en verminder operationele kosten.
› Integratie met scanners
› Real-time voorraad- en inventarisbeheer
› Efficiënte orderverwerking
› Alle productinformatie bij de hand
› Digital twin van de magazijnier
Requirements App
Een efficiënte bevoorrading op de werf
Zorg ervoor dat je steeds het juiste materieel en materiaal op de werf hebt door de Requirements App. Laat de bevoorrading vlot verlopen door gerichte interne bestellingen per werf. Een handig dashboard maakt het mogelijk om gestructureerd te navigeren doorheen de artikellijsten. Zowel bestellingen als retours zijn makkelijk te beheren en op te volgen.
› Handige catalogus met foto’s
› Overzicht van wat op je werf staat
› Snel bestellen bij eigen magazijn/depot
› Gemakkelijk retourneren
Shipments App
Werk gestructureerd een behoeftebon af
Wanneer een bestelling wordt geplaatst, in de vorm van een behoeftebon via de Requirements App, stelt de Shipments App ons in staat om deze bestellingen efficiënt te verwerken. In Shipments worden de bestellingen één voor één voorbereid en gereedgemaakt voor transport.
Zodra de bestellingen klaar zijn voor verzending, wordt het transportproces in gang gezet. De bestellingen worden verzonden naar hun bestemming, en de overbrenging vindt plaats zoals gepland.
Een van de handige functies van de Shipments is dat je in één oogopslag alle bestellingslijnen kunt zien die moeten worden afgehandeld. Dit overzicht zorgt ervoor dat het volledige proces van orderpicking gestroomlijnd en georganiseerd verloopt, waardoor je de controle behoudt over de logistieke operaties en een efficiënte afhandeling van de bestellingen kunt garanderen.
› Focus op operationeel gebruik (magazijniers)
› Het proces van orderpicking op maat
› Onderdeel van Logistics App
› Compatibel met verschillende devices waaronder de handscanner
Factuurgoedkeuring
Geavanceerde factuurgoedkeuring,
waar je maar wil
Bespaar tijd met onze mobiele factuurgoedkeuringsfunctie. Bekijk goed te keuren én goedgekeurde facturen, voeg commentaren toe en beheer inhoudingen.
› Geautomatiseerd goedkeuringsproces
› Inhoudingen en vrijgaves
› Geïntegreerd met KPD Finance
› Bekijk de goedkeuringsflow
› Gehele of gedeeltelijke goedkeuring
Geloof ons niet zomaar.
Customer cases.
Joyce Dickens
DCA
Feature: Timesheets App
Bart Raats
Dethier
Module: Tendering
Peter D’Aubioul
Sodemat Eiffage
Feature: Logistics App
Eén ecosysteem
Jouw favoriete tools verbonden
Digitale betalingen uitvoeren met Isabel Connect, machines huren via Bullswapp of digitaal leveringsbonnen registreren met Conneqtr. KPD integreert met de tools die je al gebruikt en waar je van houdt.
Doorgedreven training met onze consultants
Klaar voor vandaag
& morgen
Wil je het ecosysteem van KPD op de meest efficiënte gebruiken? Onze consultants staan klaar voor je.
De KPD consultant richt zich op de taken waarmee je elke dag te maken krijgt en geeft je het hele plaatje, van de eerste stap tot het uiteindelijke resultaat.
Wij bieden je enkel de meest efficiënte workflows door de doorgedreven kennis van de bouwsector te combineren met onze krachtige software.
Neem een duik in een nieuwe manier van werken.
We denken dat je het leuk gaat vinden.
Uitgebreide klantondersteuning
Neem contact op met een KPD-expert via help.kpd.be, e-mail of telefoon.
Technische Dienst
Het IT-proces wordt volledig geoptimaliseerd zodat je met een gerust hart kunt focussen op wat echt telt. Onze technische staf is gespecialiseerd in hardware – en cloudoplossingen voor bouwprofessionals en aanverwante bedrijven.
Advies
Verlies geen enkel detail uit het oog dankzij onze consultants. Op basis van analyses stellen zij de meest geschikte modules en tools voor.
Altijd up-to-date
Blijf steeds up-to-date door onze toegankelijke e-books, webinars en release notes.
Klaar om te versnellen?
Blijf up-to-date via onze nieuwsbrief.
"*" geeft vereiste velden aan